nocapcatの洋楽和訳

気に入った曲を地味に和訳してみるブログ

洋楽 歌詞和訳 Title Track by Machine Gun Kelly

こんにちは、nocapcatです。
好きな洋楽の歌詞を好き勝手に和訳していきたいと思います。
今日は去年の9月に発売されたMachine Gun Kellyの5枚目のアルバムTickets to My Downfallから、Title Trackを和訳してみました。

www.youtube.com
Title Track
[Verse 1]
I sold some tickets
To come see my downfall
It sold out in minutes
I saw friends in the front row
They'll leave when I'm finished
And the light in my name's gone
'Cause the ones who gas you up
Only come around when the flame's on and
(I gave you my life, oh, oh-oh)
Ayy, fuck it

[Pre-Chorus]
(Yeah, yeah, yeah)
I use a razor to take off the edge, "Jump off the ledge," they said
(Yeah, yeah, yeah)
"Take the laser, aim at my head and paint the walls red," I said
(Yeah, yeah, yeah)
I'm crazy, I'm off the meds, I'm "better off dead," they said
(Yeah, yeah, yeah)
I use a razor to take off the edge, jump off the ledge

[Chorus]
I'm sellin' tickets to my downfall
I'm sellin' tickets to my downfall
I'm sellin' tickets to my downfall
I'm sellin' tickets to my downfall

[Verse 2]
Ooh
My finger's burning from the temperatures (Temperatures)
My preacher led me off the precipice (Fuck)
If I'm a painter, I'd be a depressionist (Depressionist)
I need this time to decompress
From this ketamine, this cocaine
This medicine for my growing pain
This weed I've been smoking, I'm dying inside

[Pre-Chorus]
(Yeah, yeah, yeah)
I use a razor to take off the edge, "Jump off the ledge," they said
(Yeah, yeah, yeah)
"Take the laser, aim at my head and paint the walls red," I said
(Fuck you)
I'm crazy, I'm off the meds, I'm "better off dead," they said
(Yeah, yeah yeah)
I use a razor to take off the edge, jump off the ledge

[Chorus]
I'm sellin' tickets to my downfall
I'm sellin' tickets to my downfall
I'm sellin' tickets to my downfall

タイトルトラック

俺の破滅ショーのチケットを売った
あっという間に完売だ
最前列には友達だと思ってた奴等
俺が逝ったら、奴らは去るのさ
俺の名のライトが消えるのを見届けて

だって燃料投下する奴等は、炎上している時しか来ないから
俺の人生をくれてやる
もうどうでもいい

手始めにカミソリ、そして崖から飛び降りる、 奴らによれば
カミソリを持って頭を狙い、壁を赤く染めた、俺が言うにはな
俺はキチ○イ、薬も切れて、死んだほうがいいってさ
手始めにカミソリ、そして崖から飛びりる

俺の破滅のチケットを売っている
俺の破滅のチケットを売っている
俺の破滅のチケットを売っている

指が熱い、熱があるんだ
俺の伝道師は断崖絶壁へと導きやがる
もし俺が画家なら、俺は抑鬱派
圧抜きの時間が必要なんだ
ケタミンから
コカインから
成長痛の薬から
ずっと吸い続けているマリファナから
俺は内側から死にかけている

手始めにカミソリ、そして崖から飛び降りる、 奴らによれば
カミソリを持って頭を狙い、壁を赤く染めた、俺が言うにはな
俺はキチ○イ、薬も切れて、死んだほうがいいってさ
手始めにカミソリ、そして崖から飛びりる

俺の破滅のチケットを売っている
俺の破滅のチケットを売っている
俺の破滅のチケットを売っている